a b o c

Japp här har ni kvinnan som klarat fas a fas b o fas c på trafikskolan!

Repeterade fas a o b idag o hade 68 av 70 på båda utan att kolla i boken:D stolt!!!! började med fas c o klarade den med, en gång av tre är ju rätt bra  iaf tkr jag;) känns skönt att va ingång med det där sabla körkortet, gäller att köra nu med bara...

Är verkligen taggad för imorn så hoppas att folket kan samla ihop sig,, jag vill!!!

Bara det där problemet med att hitta en plats att va på...

jaja hoppas hoppas för sugen det e jag..

på lördag blir det trav o nästa vecka jobbar jag sön natt mån natt tis, ons o tors.. sen e jag ledig fredag o jobbar lörda mellan 2-7.. taggad;)

see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0