.....

Helgen sket sig o jag är lite lessen över det.. Men grejen var att vi skulle på v75 på lördagen o jag ville inte dra ensam till sävsjö om det inte skulle bli av. Men det känns bittert nu. Jaja bara att rycka upp sig o hoppas att det blir fler gånger..
Annars? jobbar den här, nästa o näst nästa på åbro. Hjälper till lite på tennisen. Men det blev bara två pass än så länge. Så satsar på åbro.. Tränade första gången igår sj, det var skitkul! Bra gäng o skönt att röra på sig:) Blev så trött bara;)
ska boka min första körlektion hade jag tänkt. Känns roligt men nervöst. Cykla en mil i ösregn är inte så kul har jag lärt mig;) Så nu vill jag ha kortet:)
jaja, ska jobba lördag med, så den här helgen blir att va ensam hemma lite. Det känns blandat, blir så långt till nästa gång jag träffar fantomen. men det löser sig det med...
well,well
That`s all I have to say about that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0