idag är bäcken en glad person..

Igår natt jobbade jag på flasken för andra gången den här veckan.. men igår va vi en extra så jag fick chans att gå med Mats o lära mig två nya maskiner.. Fy fan va roligt vi hade:D Skrattade så mkt att vi nästan blev utkörda;)
Så med natten glatt i minnet cyklade jag milen hem i duggregn. La mig, o halv två klev jag upp.
Körlektion i staden väntade:) Nervös var jag, men jäkla kul var det. Började på parkering, men fick köra rondeller o parkera vid trafikskolan i slutet:D Så nu är jag glad o sugen på mer..
Mamma o jag ska ju ut o göra vägarna osäkra ikväll, ska bli kul..
Sen väntar jobb, imorn ska jag va tränare. O snart är även den här veckan gjord.. går så snabbt.
Nu gäller det att lyssna på musik o plugga lite tror jag. Saknar mina vetlanda vänner..
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0