jag är duktig.. men i helgen vill jag vara badass..

haha kunde inte låta bli internskämt, de som fattar skämtet, fattar humor,fattar livet, fattar mig o behöver inte fatta mer;)

men faktum är att jag varit förbannat duktig idag om jag får säga det sj! Har tvättat, hängt ut, tagit in o fixat. O så har jag städat hela huset! Hela huset! dammsugit, våttorkat rubbet!! yeah.. Så nu känner jag att jag med gott samvete kan dra iväg i helgen.. Ska bara fixa med mammas hästar oxå...

I helgen vill jag förövrigt gå på klassfest! Det vill jag verkligen, så gamla mp 07 samla ihop er nu o ladda! Jag är redo för att dansa, spralla, flumma, snacka o festa.. vad ni vill o jag är med!!! haha lite badass?? eh,eh.. yeah I know..

okej lite flummigt här kanske, men veckan känns bra.. Imorn blir det trafikskolan igen o så ska jag tjata på päronen att jag ska få köra bil..

saknar nog syrrorna lite med tror jag;)
 o jäkla glad att jag har lärt känna folk i sommar som löser mina problem:)

well,well

That`s all I have to say about that...

Kommentarer
Postat av: sandra

haha fan, de pirrar i magen när jag läser om allt! :D

jag är sinnessjuk, men fy fan vad jag är taggad !! JAG LÄNGTAR VERKLIGEN! :D har saknat dig så grymt mycket verkligen.

Åh de kommer bli awsome!! :D:D:D:

2010-09-08 @ 23:56:45
URL: http://metrobloggen.se/iamuntitled

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0