man blir ju rädd...

Inatt hade jag den värsta mardrömmen på hur många år som helst! den var så jäkla otäck o verklig så när jag vaknade trodde jag fortfarande på den. Har varit smånervig hela morgonen med... Drömmen handlade om att jag blev stalkad av en mentalstörd kille som ville göra allt för att döda mig. Jag försökte få hans skötare att fatta att han var farlig, men de lät honom ha permis o jaa, han fick tag i mig.
Fy fan, kommer ihåg hela o är rädd att han ska stå bakom mig nu med.. Hemskt sånt där. Vaknade iaf inatt o rörde mig inte, för va säker på att han satt i min fåtölj! Vågade tillslut göra som man gjorde för typ tio år sedan när man drömde. Jag gick in till mina föräldrar o sov mellan dem.
En annan sak som skrämmer mig är att det är ngn jäkla distansritt här utanför med massa nervösa ryttare o arabhästar som hoppar för allt. Trodde att sånna hästar va lugna av sig? Det förstörde iaf min förmiddag. Jag hade tänkt åka ner till skogen o träna dragläge med bilen, men skiter i det nu. Jag vill inte köra på någon häst(för min egen skull)
Det sista som skrämmer mig den är morgonen är att jag ringt anders typ tio gånger, men han ignorerar bara hemtelefonen. Fattar inte att man kan göra det.. vet att han ligger o sover.. sur jag blir! Ensam hemma o ska cykla in till jobbet. Hoppas bara att regnet håller sig borta...
ses förhoppningsvis, om inte stalkern får tag i mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0