på ehh... just det vetlanda bibliotek...

Ja här sitter jag o min buss går om 30 minuter, har slagit ihjäl en halvtimme i vetlanda redan och nu stänger alla affärer. Vad fanns kvar då? Jo biblioteket.. Ironisk bara att jag besöker det först när jag flyttat från vetlanda;)

Anders skulle ha match och kollade upp när de hade samling när samlingen visst ägde rum, så vi fick stressa iväg o han fick dumpa mig... Skulle egentligen umgåtts med lite vänner nu men ingen kunde träffa lilla mig:( snyft...

Jaja annars har helgen varit bra, vissa planer gick i stöpet men de ersattes med nya.. Jag o anders var på bio i helgen, såg i rymden fins inga känslor. Skitbra!! Se den om ni får chansen säger jag bara!!!

Nu ska jag nog bege mig, tänkte fylla på mobilen så jag kan ringa hem om jag fastnar i järnforsen, hoppas hoppas bara att mitt batteri räcker...

peace out...

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att det inte finns någon gilla-knapp på din blogg...

2010-09-08 @ 08:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0