..

Jag bloggar så sjukt sällan numera. varför? känner inte alltid för att folk ska veta tror jag.
Iaf, har tagit körkort, fått lite timmar på nytt jobb. :D radiotal-tidningen, sitter o läser in artiklar. Känns lite som att ha radio igen. de är kalaskul! Sugen på att plugga radio nu:)
Antingen piteå eller Kalmar tror jag. Men jag vet inte, kanske blir att resa med plutten till hösten istället. Vi får se, ska söka iaf.
I fredags va jag med mallan:) Behövde det, va skitskönt. Allt va som vanligt:)
Nu ska jag nog skriva lite sagor, försöka sälja in dem o tjäna pengar;)
träffar bara fantomen varannan, var tredje vecka.. det suger lite.. annars e det bra:)
hej.. får se när jag hör av mig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0